8 תשובות
לא נורא בכלל
למה נורא?
לא נורא
שואל השאלה:
כי אני מתחילה את הטיול באמצע - סוף יום
ולא על הבוקר :/
כי אני מתחילה את הטיול באמצע - סוף יום
ולא על הבוקר :/
אנונימית
זה קצת מבאס אבל עדיך על כלום
לא נורא בכלל
את תגיעי תנוחי תשני ותתחילי את הטיול ביום חדש שלם
אנונימית
לאיפה טסה
באותו הנושא: