5 תשובות
תכבי זה רעיון מצויין
אני תמיד מכבה שאני לא רוצה שיתקשרו אלי
למחנך שלי עשיתי את זה לא פעם ולא פעמיים
שואל השאלה:
פה אלה הבוסים שלי בעבודה זה יותר קריטי מאשר מחנך
אנונימית
צודקת :/