11 תשובות
בטח
בתיאבון
אמג המקוריות
ספאם סוג ז'
מצוין אפשר גם גליליות שוקולד
בטוחה שזה סופג יותר טוב אפילו
תוסיפי גם בגט ותהיה לך פיצה.
לדעתי בסדר
זה ממש סבבה אני פעם שמתי פרמזן וזה עזר
אנונימית
כן אני עושה את זה תמיד
זאת בדיחה?
ברור שלא שמים מוצרלה...
אני לא חושבת שזה מזיק לגוף אבל אני גם לא בטוחה שזה עוזר...
זה עבד בכלל?
ברור את יכולה גם לאכול את זה עם הדם אחר כך
אפשר עוד פרטים כמו איזה חברה ומה הטעם אחרי?
באותו הנושא: