7 תשובות
להזכיר להם שאת כבר גדולה
שחר?
אנונימי
שואל השאלה:
את חושבת שאני לא מזכירה להם את זה כל דקה? אני כל פעם מזכירה להם
אנונימי מה הקשר חחח
את חושבת שאני לא מזכירה להם את זה כל דקה? אני כל פעם מזכירה להם
אנונימי מה הקשר חחח
אנונימית
אישית הייתי פשוט חוזרת יותר מאוחר ממה שאמרו . יהיו ריבים בטוח אבל עד שלא תראי לו לפחות בעייני שאת בסדר גם אחרי השעה 11 ואת יודעת לדאוג לעצמך ושאת אשכרה בת 16 ותזכירי לו את אח שלך ותגידי שאם הוא רוצה שאת תחזרי מוקדם אז שגם אח שלך אחרת תשארי בחוץ
אני יכולה להגיד שזה יותר מסוכן במקרה של בת מאשר במקרה של גבר ואי אפשר לסמוך על ה"עולם שבחוץ", לכן ההורים שלך מגנים עלייך.. אבל את עדיין יכולה להראות שאת אחראית כדי לשנות את דעתם ושישחררו אותך בכל זאת את כבר מספיק גדולה ואחראית לדעתי
שואל השאלה:
הוא אומר לי מקסימום 12 אם אני יוצאת מוקדם אבל כל פעם שאני חוזרת מיציאה הוא רב איתי והוא אוסר עליי וזה ממש מייאש ובאמת אני מדברת איתו על זה כל הזמן והוא חסום... נגיד היום הוא עובד משמרת לילה והוא בכלל לא מסכים אם הוא עובד במשמרת הזאת ואם אח שלי יוצא זה לא מעניין אותו, בקיצור אמרתי לו בטלפון אם הוא יוצא אז אני יוצאת, בסוף הקשבתי לו ונשארתי ואח שלי יצא שישחרר ממני כבר
הוא אומר לי מקסימום 12 אם אני יוצאת מוקדם אבל כל פעם שאני חוזרת מיציאה הוא רב איתי והוא אוסר עליי וזה ממש מייאש ובאמת אני מדברת איתו על זה כל הזמן והוא חסום... נגיד היום הוא עובד משמרת לילה והוא בכלל לא מסכים אם הוא עובד במשמרת הזאת ואם אח שלי יוצא זה לא מעניין אותו, בקיצור אמרתי לו בטלפון אם הוא יוצא אז אני יוצאת, בסוף הקשבתי לו ונשארתי ואח שלי יצא שישחרר ממני כבר
אנונימית
אני בת 18 ולא מרשים לי כלום ואני עוד שניה בצבא
באותו הנושא: