7 תשובות
מלשינים קוברים
אנונימי
לא בסדר בכלל, בתור חברה היא בכלל לא אמורה להלשין ואפילו היא צריכה לחפות עלייך.
הרי איך יהיה אפשר אחר כך לסמוך עליה שוב

אה ובדיוק הברזתי גם מהרצאה חחחחחח
כן זה מוזר... לא הייתי עושה את זה לחברות שלי וכנראה שהן לא לי
שואל השאלה:
לא יודעת אם תראי את זה אבל פיבי בופה^^
את מקריית שמונה במקרה?
אנונימית
לא בסדר בכלל
שואל השאלה:
אה סבבה :)
אנונימית