2 תשובות
תלוי בך..
כל אחד יעדיף משהו אחר
אישית הייתי מעדיפה להיות מוקדנית כי יותר קל לי מאשר להיות פיזית עם אנשים
כל אחד יעדיף משהו אחר
אישית הייתי מעדיפה להיות מוקדנית כי יותר קל לי מאשר להיות פיזית עם אנשים
השאלה מה את אוהבת יותר?
וזה תלוי אם אוהבת שיחות עם אנשים שמשגעים לך ת'מוח או לא
וכמה סבלנות יש לך
וזה תלוי אם אוהבת שיחות עם אנשים שמשגעים לך ת'מוח או לא
וכמה סבלנות יש לך
באותו הנושא: