3 תשובות
בהחלט. אחרי הריון ולידה מגיע בן אדם. אי אפשר לשפוט נשים על זה. וכנראה שגברים לעולם לא באמת יבינו
כן, כי הם לא מבינים את הקטע של ההיריון וגוף האדם ואת כל הקטע האימהי. בלי להעליב.
נכון כי הם חושבים שיש להם זכות להביע דעה כאילו גם הם בהיריון