3 תשובות
גם אני באוקטובר וקיבלתי
אני עוד שנה בערך משתחרר איזה כיף אבל את אמורה לקבל כבר שיבוץ
אם יש לך עוד שאלות לגבי הצבא את יותר ממוזמנת לפנות אלי