10 תשובות
הוא לא שואל מאיזה נתיב הוא צריך לבצע פרסה, מובן שהשמאלי ביותר
הוא שואל לאיזה נתיב צריך להיכנס, שאם אתה נכנס לחד סטרי בפניית פרסה זה לא משנה לאיזה אתה נכנס העיקר שתחזור לימני
הוא שואל לאיזה נתיב צריך להיכנס, שאם אתה נכנס לחד סטרי בפניית פרסה זה לא משנה לאיזה אתה נכנס העיקר שתחזור לימני
שואל השאלה:
כביש חד סטרי עם שטח הפרדה
כביש חד סטרי עם שטח הפרדה
כשאתה פונה לרחוב חד סטרי אתה נכנס לנתיב השמאלי מן הסתם, זה לא מה שהוא שאל
הוא שאל על פניית פרסה לכביש חד סטרי
הוא שאל על פניית פרסה לכביש חד סטרי
נו, ואתה לא צריך להיכנס לשמאלי כשאתה פונה פרסה לרחוב חד סטרי
החוק לא מחייב להיכנס לנתיב ימין או שמאל כשאתה פונה פרסה, אתה יכול להיכנס לאיזה נתיב שאתה רוצה העיקר שבסופו של דבר תהיה בימני
עדיף לך לפנות ולהיכנס לימין ישר כי אם תפנה ותגיע לשמאלי אתה צריך לחזור לנתיב הימני
החוק לא מחייב להיכנס לנתיב ימין או שמאל כשאתה פונה פרסה, אתה יכול להיכנס לאיזה נתיב שאתה רוצה העיקר שבסופו של דבר תהיה בימני
עדיף לך לפנות ולהיכנס לימין ישר כי אם תפנה ותגיע לשמאלי אתה צריך לחזור לנתיב הימני
איפה החוק מחייב את זה?
חיפשתי ולא מצאתי
בכל מקרה המורה שלי אמר לי שבפניית פרסה לא משנה לאיזה נתיב תיכנס זה בסדר, עשיתי מה שהוא אמר ועברתי טסט ראשון
חיפשתי ולא מצאתי
בכל מקרה המורה שלי אמר לי שבפניית פרסה לא משנה לאיזה נתיב תיכנס זה בסדר, עשיתי מה שהוא אמר ועברתי טסט ראשון
אריאל
בכל מקרה חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי חוק שמחייב את זה
כן נשבע טסט קליל
לא נורא, העיקר שיש רישיון בסוף לא?
זה לא משנה לאיזה נתיב, אתה יכול לשמאלי או לימני
עדיף בשבילך לימני כי כך או כך אם אתה תגיע לנתיב השמאלי אתה תצטרך לחזור לימני.
עדיף בשבילך לימני כי כך או כך אם אתה תגיע לנתיב השמאלי אתה תצטרך לחזור לימני.
באותו הנושא: