5 תשובות
וואו אני חושבת שאני בסיטואציה יחסית דומה. אני גם פחות אוכלת מכל מיני סיבות וכן חברה שלי וגם חברים אחרים דואגים לי בגלל זה וזה באמת מבאס. אבל את צריכה לזכור שזה לא אשמתך, ואת לא צריכה להרגיש רע על זה שדואגים לך.
אם המצב אצלי היה הפוך ברור שהייתי דואגת וגם מרגישה חסרת אונים, הייתי מנסה לתמוך ופשוט להיות שם. אם המצב כבר הופך להיות מסוכן אז אני מניחה שאין מנוס מלדווח, אבל כל עוד זה לא סיכון חיים, זו לא הבחירה שלי איך לטפל בזה, והדבר הכי טוב שאפשר לעשות הוא להיות שם בשביל השניה.
אני מניחה שככה חבר שלך מרגיש, אבל נראה לפי מה שאמרת שהוא כן מנסה לתמוך ולהיות שם בשבילך. זה הכי טוב לא? בכל מקרה, אני מצטערת שאת בתקופה גרועה, ומקווה שתצליחי להרגיש יותר טוב. 3>
אם המצב אצלי היה הפוך ברור שהייתי דואגת וגם מרגישה חסרת אונים, הייתי מנסה לתמוך ופשוט להיות שם. אם המצב כבר הופך להיות מסוכן אז אני מניחה שאין מנוס מלדווח, אבל כל עוד זה לא סיכון חיים, זו לא הבחירה שלי איך לטפל בזה, והדבר הכי טוב שאפשר לעשות הוא להיות שם בשביל השניה.
אני מניחה שככה חבר שלך מרגיש, אבל נראה לפי מה שאמרת שהוא כן מנסה לתמוך ולהיות שם בשבילך. זה הכי טוב לא? בכל מקרה, אני מצטערת שאת בתקופה גרועה, ומקווה שתצליחי להרגיש יותר טוב. 3>
^^אחי מה נסגר איתך.
אתה חושב שפתרת לה את הבעיות? אמרת לה לאכול, ממש כל הכבוד, אני בטוחה שהיא לא חשבה על זה. אני באמת מקווה שאתה מבין שזה לא עובד ככה.
אתה חושב שפתרת לה את הבעיות? אמרת לה לאכול, ממש כל הכבוד, אני בטוחה שהיא לא חשבה על זה. אני באמת מקווה שאתה מבין שזה לא עובד ככה.
שואל השאלה:
חחח הפוך
אני בתקופה ממש גרועה ואני לא אוכלת הרבה בגלל זה וחבר שלי ממש דואג אבל הוא לא יודע מה לעשות ורציתי לראות מה אתם הייתם עושים
חחח הפוך
אני בתקופה ממש גרועה ואני לא אוכלת הרבה בגלל זה וחבר שלי ממש דואג אבל הוא לא יודע מה לעשות ורציתי לראות מה אתם הייתם עושים
אנונימית
היא כנראה עוברת משהו...
תנסה לעזור לה
תנסה לעזור לה
הייתי עוזר לה במה שאני יכול
והייתי בעיקר תומך בה
והייתי בעיקר תומך בה
באותו הנושא: