10 תשובות
אם את נהנת זה בסדר
כל עוד הכול נקי זה בסדר , ותזכרי שאם משהו לא מרגיש לך נוח ונכון אפשר לעצור תמיד
אנונימית
זה בסדר
לדעתי זה לא בריא כי זה כאילו זה נהיה לא מיוחד ובשלב מסוים ימאס לו מי זה ומשעמם לו אז הוא יעבור לבאה, אני חושבת שפשוט עדיף לנצל את הזמן לדברים שונים ולא רק לזה
השאלה האמיתית היא האם את בסדר אם זה ? ( את יכולה לענות לי בפרטי)
כל עוד דואגים להיגיינה ולא לחיכוך רב לא חושב שאמורה להיות בעיה
מה שכן מציע לכם לעשות עוד דברים חוץ מזה לא בקטע ביקורתי אלא כדי לחזק ולבנות את הקשר
מה שכן מציע לכם לעשות עוד דברים חוץ מזה לא בקטע ביקורתי אלא כדי לחזק ולבנות את הקשר
אנונימי
שואל השאלה:
ברור אבל שאלתי כמו איזה חווית לדוגמה וכל זה
ברור אבל שאלתי כמו איזה חווית לדוגמה וכל זה
אנונימית
אהה זה עשוי להשתנות בין זוג לזוג
לדוגמה אני מאוד נהנה פשוט לדבר שעות עם זוגתי ולהתחבק
גם ללכת לחוף איתה ולצפות בשקיעה באמת אני מתגעגע אליה (כרגע בבסיס ויקח זמן עד שאראה אותה)
לדוגמה אני מאוד נהנה פשוט לדבר שעות עם זוגתי ולהתחבק
גם ללכת לחוף איתה ולצפות בשקיעה באמת אני מתגעגע אליה (כרגע בבסיס ויקח זמן עד שאראה אותה)
אנונימי
מה הכוונה כל קשר זוגי יציב לא בנוי רק על הנאה מינית אלא על ובעיקר חוויות משותפות שיחות ארוכות ותחושות עמוקות
אנונימי
שואל השאלה:
שאתם אומרים עוד דברים אז כמו מה למשל
שאתם אומרים עוד דברים אז כמו מה למשל
אנונימית