6 תשובות
הייתי מייעץ לך לנסוע בכל מקרה
727
כדאי לנסוע בכל זאת כי אולי יהיה יותר כיף ממה שתחשבי ותנסי להנות מזה
תלכי, מה יש להפסיד, תמיד יש מצב שיהיו שם אנשים שלא היו במפגש ואת תתחברי אליהם
3>
שואל השאלה:
אף אחד לא בגיל שלי ואני לא רוצה להיות תקועה עכשיו חודשיים עם ילדות שקטנות ממני בשנתיים
אנונימית
סאמר סקול זה בדרך כלל שבועיים לא?
זה חוויה אל תוותרי על זה