לקחתי כדור גלולת חירום של אלה לפני חודשיים ומאז לא קיבלתי מחזור. מחזור אחד פספסתי והשני באיחור רציני יחסית גם. עשיתי בדיקה אתמול (חודשיים מרגע לקחתי הכדור וקיום היחסים) והבדיקה יצאה שלילית. הגיוני שאני איכשהו בהריון?? מה קורה לגוף שלי?? המחזור שלי יגיע???