7 תשובות
אף שיטה
אנרכיה זה הכי טוב

על מה מינוסים? זאת הדעה שלי.
אנונימית
אני באמת מאמינה שדמוקרטיה היא הכי טובה.
כששליט מקבל כוח רב מידי הוא נוטה לחקוק לטובתו האישית, ושליט לא יכול לשלוט אם אין תושבים שכפופים לו. כל עוד המטרה היא טובת האזרח, דמוקרטיה היא שיטת המשטר היעילה ביותר.
דמוקרטיה בגלל שהיא הכי הוגנת
דיקטטורה ואנרכיה פשוט לא מוסריות בשום צורה
שואל השאלה:
^^אז למה לא רפובליקה?
שואל השאלה:
ח
אנונימי
הכוונה שאר השיטות שציינתם למעלה (אני לא בעד דיקטטורה ואנרכיה)
שואל השאלה:
אני לא רשמתי דיקטטורה רשמתי דיארכיה