8 תשובות
כן, אני הצטערתי שהלכתי
כן גם לי יש היום ולא הולכת
אנונימית
אם יש לך עם מי ללכת אז תלכו ומקסימום תצאו מוקדם
אבל אם לבד אז תבלה עם עצמך במקום יותר כייפי
תגידי תודה שיש לך,לנו אין בגלל העיצומים
שואל השאלה:
אני לבד בערך :)
אנונימי
שואל השאלה:
תודה ^
אנונימי
אז תעשה יום כיף עם עצמך הכי שווה:)
אם יש לך עם מי ללכת אז תלכי אם לא אז אין ממש טעם ללכת