6 תשובות
לא לחרוט
שואל השאלה:
אבל כבר חרטתי. מה לעשות עכשיו?
אנונימי
למרוח 3-2 פעמים ביום קרם גוף על הצלקת
למרוח 3-2 פעמים ביום קרם גוף על הצלקת (מנסיון)
שואל השאלה:
אבל חרטתי רק אתמול ועוד אין לי צלקת.
אנונימי
קודם כל... להפסיק מיד לחרוט! אם את צריכה משוו אני פה לדבר..
זה קצת כואב אבל תשימי את היד במים חמים.. זה מרכך ועושה עור סבתא כזה ואז זה עושה עור חלק יותר כזה מתייבש וקצת מטשטש את זה...
אבל תפסיקי עם זה! באמת אני אומרת לך! אם את צריכה משוו.. דיבור.. עצות.. כל דבר.. אני פה (: