6 תשובות
שואל השאלה:
^^^קוראיפ לזה אישיות..?
אנונימית
שואל השאלה:
וואי סתמי זה שיש לבן אדם ביטחון עצמי לא אומר שהוא תמיד רע
אנונימית
לרוב אני ממש אוהבת אותם! לפעמים יותר קל לי לתקשר איתם מאשר עם מופנמים.
^^את טועה ומטעה.
^מוחצנות היא לא ביטחון עצמי, אבל לפי מה שאני רואה אכן להרבה מהאנשים המוחצנים יש ביטחון עצמי גבוה.
לא יןדעת איך הם מסוגלים להיות ככה
אבל שיהנו להם, מה יש כבר לחשוב?
אני אוהבת כאלה טיפוסים אבל זה נורא תלוי. יש מוחצנים שהם גם קקות ומגעילים.
יש כאלה שכל הזמן מחפשים תשומת לב וכדומה וזה ממש מגעיל. אופי שחקנים כזה.
שבא לי להקיא מההתנהגות שלהם, אנשים מוחצנים מעוררים בי סלידה וגועל
ורוב האנשים המוחצנים הם או ערסים וצאחלות או סתם אנשים רעים
אנונימית