5 תשובות
שואל השאלה:
אז למה אין בנות בבית הספר הזה?
אנונימי
מה הקשר לזה שאין בנות לרמה נמוכה? בגלל שיש שם מגמות שבנות לא אוהבות, לפני שנתיים היה בבית ספר בת אחת, והיא סיימה כבר תיכון.