5 תשובות
כן הזייה
לא היית ממהרת להאמין גם לדניאל. גם לו לא חסר, הוא מחפש פרסום. אל תהיו תמימים.
אנונימית
שואל השאלה:
תמיד אהבתי אותו ממש על זה וביאס אותי מאוד לראות את זה. האמת שגם אף פעם לא באמת הבנתי מאיפה הוא מביא כלכך הרבה כסף להביא לאנשים והיה לי הרגשה שזה מפוקפק וגם הגבתי לו על זה בסרטון מאיפה יש לו ככ הרבה כסף לחלק לאנשים אחרים והוא הגיב לי בחזרה ש"הוא מרוויח מהסרטונים האלה יותר ממה שהוא מחלק"
לא האמנתי לזה ככ ולא נשמע לי הגיוני אבל לא חשבתי על זה יותר מדי משום מה
תמיד אהבתי אותו ממש על זה וביאס אותי מאוד לראות את זה. האמת שגם אף פעם לא באמת הבנתי מאיפה הוא מביא כלכך הרבה כסף להביא לאנשים והיה לי הרגשה שזה מפוקפק וגם הגבתי לו על זה בסרטון מאיפה יש לו ככ הרבה כסף לחלק לאנשים אחרים והוא הגיב לי בחזרה ש"הוא מרוויח מהסרטונים האלה יותר ממה שהוא מחלק"
לא האמנתי לזה ככ ולא נשמע לי הגיוני אבל לא חשבתי על זה יותר מדי משום מה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית נכון אבל עדיין רואים שם אנשים ממש מדברים על זה ושיחות מוקלטות של הילד שעבד עם מאור. קשה לא להאמין ולא מאמינה שדניאל יתאמץ כלכך בשביל להפיל בן אדם
אנונימית נכון אבל עדיין רואים שם אנשים ממש מדברים על זה ושיחות מוקלטות של הילד שעבד עם מאור. קשה לא להאמין ולא מאמינה שדניאל יתאמץ כלכך בשביל להפיל בן אדם
אנונימית
אני בהלם הוא האחרון שחשבתי שהוא יתנהג ככה כואב הלב שאי אפשר להאמין לאף אחד היום
באותו הנושא: