6 תשובות
היי אני מחבב אותך, רוצה לצאת לדייט?
תכתוב לה מחר בצהריים כזה מה אתה מרגיש אליה וזה ויכול להיות שהיא מרגישה אליך אותו הדבר אי אפשר לדעת ואם אתה מתבייש אז אל,יש לך עוד חודשיים ואם במידה והיא לא תרצה שתיכם תשכחו מזה עד תחילת השנה בטוח
תכתוב לה בכנות בווצאפ אם אתה מתבייש, אתה יכול לבדוק משפטי התחלה כזה יפים אם אתה לא רוצה לומר דוך
איך אתה מאוהב בה אם לא דיברת איתה
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
היא מהכיתה שלך?
באותו הנושא: