10 תשובות
תחשבי שאולי זה נראה ככה מבחוץ אבל תכלס את לא יכולה לדעת מה קורה בבית,בכל משפחה יש סכסוכים ולא הכל כל כך מושלם כמו שנראה לך חוץ מזה שלאנשים יש עוד צרות נוספות בחיים שאת לא יודעת מהם,אין לך מה לקנא באף אחד,לאף אחד אין חיים מושלמים
אני מצטערת, ומבינה את הכאב הזה שלך.
בתור מישהי שחוותה ניתוק עם אחד ההורים אני ממליצה לך למצוא אנשים שיהיו לצידך, ויתנו לך את התחושה הזאת של אהבה, חום, אמונה.
אין תחליף להורים, אבל אני מאמינה שברגע שתמצאי לעצמך את הסביבה הנכונה - את תדעי לראות דברים אחרת, ואולי אפילו תצליחי להבין שאפשר להסתפק בלראות את הקרובים אלייך כמשפחה. עד שבעתיד כמובן תהיה אחת כזו במיוחד בשבילך, וזה יקרה.
עד אז אל תשקעי ברגש שמשפיע ותצרי לעצמך שינוי. תכירי אנשים חדשים, הכל בשביל שלא תהי לבד או תרגישי לבד.
את לא יכולה להפסיק לקנא זה טבעי אבל תנסי להבין שהמשפחה שלך רעילה ואילו לך מה לקנא כי הם רעילים ואת לא תחזרי להיות בקשר איתם ובלי קשר בעזרת השם תקימי משפחה בעצמך
סיימ
שואל השאלה:
אנונימית
עצוב לשמוע, לצערי אין תנחום לכאב הזה.
מאז שקרה מה שקרה המשפחה שלי התפרקה
שואל השאלה:
מה קרה אצלך?^
אנונימית
מזדהה איתך ב100% , אני גם חווה את הקנאה הזאת כמעט כל החיים שלי
אנונימית
שואל השאלה:
איתך❤
אנונימית