התחברות
הרשמה
אם עברתי אתמול בצהריים טסט אני יכולה לשלם על היתר הנהיגה או צריכה לחכות לבוקר?
14 ביולי 2023, 03:04
רשיון נהיגה
טסט
נהג חדש
תשובה אחת
תנסי באתר, נראה לי שכן
ומזל טובב
D
Donna Paulsen
באותו הנושא:
אתמול עברתי טסט והיום אני צריך לשלם אגרת רישיון, יש ביטוח לאוטו אני עדיין צריך לשלם ביטוח או משהו?
עברתי היום בצהריים תאונת דרכים
אני מתחבאת בחדר מ15 בצהריים ועכשיו עברתי לשירותים כי הייתי חייבת להשתין
עברתי בבוקר טסט מתי אני יכול לשלם על האגרה?
מה יכול לקרות לי אם לא אכלתי כלום מאתמול בצהריים?
עשיתי שפם אתמול בצהריים ויש לי צלקת חומה והיא עדיין לא עברה הלפ
אם הייתי מ4 בצהריים עד 8 בערב בביביסטר ואני לוקחת 25 לשעה כמה צריך לשלם לי?
כמה זמן עבר מאז שקיבלתם הודעה שעברתם טסט עד שנהגתם? עברתי אתמול בצהריים ועוד לא נהגתי
אתמול עברתי טסט איפה אני אמורה לשלם את ההיתר ?
אם היום עברתי טסט..ורק מחר אוכל לשלם אגרה..אני יכולה להתחיל לחפש רכב לקנייה?
אתמול עברתי טסט כשנכסתי לקישור כדי לשלם כתבו שהרשיון בתוקף על 15/8/22 כלומר לשבוע