10 תשובות
כי היא לא קיימת
כי היא לא קיימת הם לא טועים
כי היא עיר משעממת
אנונימי
כי משעמם להם
אנונימי
כי היא לא קיימת דה
היא קיימת אבל היא פשוט עובדת כמו גאליסיה מגאליס למי שראה, על מנת שתוכלי לראות את פתח תקווה את צריכה להיות פושעת ולצבור מספיק נקודות רשע. בגלל שהעיר היא מקלט ל 80% מהפושעים המסוכנים והיא גם בסיס לחוצנים(חייזרים מסוכנים)
כי הם חושבים שהם מצחיקים אבל זה לא מצחיק וחרוש
אין לי מושג, הייתי היום בפתח תקווה חחחח
מה זה פתח תקווה לא נראלי זה משהו שקיים
מה יש לך פתח תקווה זה מקום בארץ לעולם לא, איפה אתה חושב שג'ק והפיראטים גרים?
באותו הנושא: