4 תשובות
אני כמוך בת כמה את?
אנונימי
תחייכי יותר
אני גם מרגיש כמוך
מי שלא מבין אותך, בעיה שלו. הייתי ככה ובאמת אני מודה על כל מי שהתרחק ממני, גם ככה היו מעצבנים. מי שידע לזהות שזה ביישנות היו אנשים שמבינים אותך, ונהיינו חברים לחיים. האחרים, כךגם כשהם הבינו ונפגשנו והכל.. זה לא היה אותו הדבר. זה טייפ שונה.
באותו הנושא: