8 תשובות
אוהבים!
אנונימית
אני לא אוהבת ולא שונאת, אין לי משהו נגדה:<
היא ממש חמודה יש לה שירים יפים וגם השם שלה מהמם חחח
היא זמרת מעולה, כל השונאים שלה סתם מקנאים. אנשים תמיד ישנאו אנשים מצליחים יותר מהם.
אוהבת.
ולמה לשנוא מישהו שלא מכירים...?
אוהבת.. (^_^)
מתה עליה!
היא וסלינה הכי מושלמות בעולם!
למה לשנוא אותה מה היא עשתה לי?
אין לי בעיה איתה היא חמודה אני פשוט לא אוהבת את השירים שלה..
אני מעריצה שלה. היא האיידול שלי. היא מדהימה!