57 תשובות
ביישנית
מי שאת.
לדעתי בטיחותו אבל לא מוגזם
ולא מבינה למה כולם אומרים ביישנית
ולא מבינה למה כולם אומרים ביישנית
ביישהנית
ביישנות זה יותר מושך
ביטחון אבל לא מוגזם
ביישנית כי אני פשוט אוהב שהן חמודות
ובנות לא יודעות מה זה להיות עם ביטחון הן פשוט סנוביות או עפות על עצמן
ובנות לא יודעות מה זה להיות עם ביטחון הן פשוט סנוביות או עפות על עצמן
אנונימי
בנים
ברור שביטחון. כשאתה חסר ביטחון בעצמך אתה רוצה ביישנית כי היא לא תאתגר אותך, היא תהיה כנועה לך ואתה בקלות תוביל אותה. בגלל זה המון בנים אוהבים ביישניות כי הן מספקות להן מעין פנטזיה של ילדה "טובה" שלא תערער את הגבריות שלהם
בכללי ביטחון מעיד על שאיפות ונוכחות וזה פשוט סקסי בכל בן אדם
בכללי ביטחון מעיד על שאיפות ונוכחות וזה פשוט סקסי בכל בן אדם
אנונימי
וואו זה קשה באמצע כזה מישהי שהיא מדברת ובטוחה בעצמה אבל לא ממש מתנשאת ומגעילה
ביטחון
תלוי בבנאדם
בנות ביישניות זה כזה מושך וחמוד
אנונימי
בנים. (זה רק בדיחה אני לא גיי)
עכשיו ברצינות ביישנית
ביישנית
אנשים צריכים להבדיל בין בן אדם עם ביטחון לבין בן אדם שעף על עצמו
מישהו שיש לו ביטחון לא בהכרח יעוף על עצמו, יהיה שתלטן ועוד תכונות שרשמו פה. זה יהיה בן אדם שיודע לדבר עם אנשים, שיודע מה הוא שווה ולא ימעיט בעצמו ובערך שלו, מישהו כריזמטי שלא אכפת לו מה חושבים עליו, זה בן אדם שאוהב את עצמו.
אנשים שעפים על עצמם בשביל להוריד לאחרים או שמשתלטים על כל דבר זה אנשים חסרי ביטחון שמנסים להסתיר את זה.
בן אדם שבאמת יש לו ביטחון לא יחפש כל הזמן תשומת לב ולהשתלט על הכל
מישהו שיש לו ביטחון לא בהכרח יעוף על עצמו, יהיה שתלטן ועוד תכונות שרשמו פה. זה יהיה בן אדם שיודע לדבר עם אנשים, שיודע מה הוא שווה ולא ימעיט בעצמו ובערך שלו, מישהו כריזמטי שלא אכפת לו מה חושבים עליו, זה בן אדם שאוהב את עצמו.
אנשים שעפים על עצמם בשביל להוריד לאחרים או שמשתלטים על כל דבר זה אנשים חסרי ביטחון שמנסים להסתיר את זה.
בן אדם שבאמת יש לו ביטחון לא יחפש כל הזמן תשומת לב ולהשתלט על הכל
אנונימית
ביישנות קל
אנונימי
תלוי בכל בן אדם
ביישנית
בעלת ביטחון, מעדיף מישהי שבטוחה בעצמה, ויודעת מה הערך שלה. זהו מרכיב חשוב במערכת יחסים שלי עם מישהי.
באמצע חחח
מישהי עם ביטחון לא אומר אופי כלכך שונה ממישהי ביישנית, אני מעדיף מישהי עם ביטחון שתהיה בטוחה בעצמה..
ביטחון
אם זה ביטחון מופרז ברמה של התנשאות אז ביישנית אבל אם זה ביטחון רגיל בעצמה , לומר את מה שהיא רוצה/צריכה אני חד משמעית מעדיף ביטחון
ביטחון
ביישנית
ביתחון
ביטחון
לא סובל כאלה שיותר מדי ביישניות
לא סובל כאלה שיותר מדי ביישניות
אני מאוד ביישן אז אם היא יותר ביישנית ממני אני לא יודע איך בכלל אפשר להתקדם
אנונימי
ביטחון
איך אופירה אסייג אומרת, "ביטחון ביטחון ביטחון ביטחון!"
ביישנית
שהיא בהתחלה ביישנית אבל שמכירים אותה יותר היא בטוחה בעצמה ומרגישה בנוח להיות מי שהיא
אנונימית
אפשר להיות עם ביטחון וביישנית זה לא סותר אתה יודע
לדעתי מישהי עם ביטחון.
וחברים התבלבלתם, ביטחון זה ממש לא ההגדרה להתנשאות.
וחברים התבלבלתם, ביטחון זה ממש לא ההגדרה להתנשאות.
לא יודע...
אני חושב ששתיהן די באותה המידה
כאילו ביישנות זה סקסי
מצד שני נשים חזקות זה גם מושך כל עוד יש כבוד הדדי בקשר...
אני חושב ששתיהן די באותה המידה
כאילו ביישנות זה סקסי
מצד שני נשים חזקות זה גם מושך כל עוד יש כבוד הדדי בקשר...
ביישנית זה לא בהכרח חסרת ביטחון
ביישנית מה את היית חושבת שהיית מעדיפה
אנונימי
בתור בן
אנונימי
ביטחון אבל לא שתלטנות
מישהי עם ביטחון מושכת יותר.
למערכת יחסים אני מעדיף מישהי ביישנית (לא איתי מן הסתם אלא בכללי).
למערכת יחסים אני מעדיף מישהי ביישנית (לא איתי מן הסתם אלא בכללי).
תלוי
ביטחון אבל כשאני אומר ביטחון אני לא מדבר בנות שמפגינות ביטחון רק כדי להיראות יותר מגניבות זה צבוע ודפוק לדעתי, כשאני אומר ביטחון אני מדבר על כאלה שפשוט יש להן ביטחון עצמי מבלי לעוף על עצמן
אני עם ביטחון והורדתם לי את הביטחון :((
ביישנית
לדעתי ביישנית
עם ביטחון
ביישנית
אנונימי
אני אישה ונמשכת לגברים
אבל
אפשר להיות גם ביישנית וגם עם ביטחון עצמי
את יכולה להיות ביישנית ואחת שלא תמיד קל לה להיפתח לאנשים אבל בו זמנית את תדעי מה את שווה ולא תתני שיפגעו בך או שידרכו עלייך
זה לא סותר
איך שמעתי
את יכולה להיות הכי נחמדה וביישנית ומתוקה אבל גם לפעמים להגיד לאנשים "לכו זdיינו" כשצריך"
לשאלה גם ביישן וגם עם ביטחון עצמי
זה ממש לא סותר
אבל
אפשר להיות גם ביישנית וגם עם ביטחון עצמי
את יכולה להיות ביישנית ואחת שלא תמיד קל לה להיפתח לאנשים אבל בו זמנית את תדעי מה את שווה ולא תתני שיפגעו בך או שידרכו עלייך
זה לא סותר
איך שמעתי
את יכולה להיות הכי נחמדה וביישנית ומתוקה אבל גם לפעמים להגיד לאנשים "לכו זdיינו" כשצריך"
לשאלה גם ביישן וגם עם ביטחון עצמי
זה ממש לא סותר
המינון הסביר והמאוזן בין השניים.
ביישנית אבל תלוי באיזה סיטואציות
ממש תלוי בביטחון העצמי של האדם, בכללי אני יכולה להגיד לך שנשים (ולא רק) עם ביטחון עצמי זה הדבר הכי מושך שיכול להיות.
הסיבה שהרבה גברים בוחרים לעצמם מישהי ביישנית (או במילים אחרות עם ביטחון עצמי נמוך) על פנייה הם ירגישו חזקים יותר, יהיו ה"גבר". (לרוב הגברים האלה אם לא כולם חסרי ביטחון עצמי)
אנשים בסגנון הזה פשוט לרוב מחפשים לעצמם בת זוג יותר חלשה בגלל שהם מפחדים מאישה עם ביטחון עצמי גבוהה כי אז הם יהיו שווים או אפילו יותר חלשים ממנה. (וזה מה שמפחיד אותם יותר מהכל)
הסיבה שהרבה גברים בוחרים לעצמם מישהי ביישנית (או במילים אחרות עם ביטחון עצמי נמוך) על פנייה הם ירגישו חזקים יותר, יהיו ה"גבר". (לרוב הגברים האלה אם לא כולם חסרי ביטחון עצמי)
אנשים בסגנון הזה פשוט לרוב מחפשים לעצמם בת זוג יותר חלשה בגלל שהם מפחדים מאישה עם ביטחון עצמי גבוהה כי אז הם יהיו שווים או אפילו יותר חלשים ממנה. (וזה מה שמפחיד אותם יותר מהכל)
ביישנית חח הלוואי שהייתי מכיר ביישניות
אנונימי
לדעתי ביישנית
למה מישהי עם בטחון אני מדמיינת ערסית או מישהי שצורחת
טוב
למה מישהי עם בטחון אני מדמיינת ערסית או מישהי שצורחת
טוב
ביישנית
ביישנית