5 תשובות
כן אבל יעשו אותך בצבא חיה
יש לך חודש להתאמן על מתח.
תעשה כל יום מקס חזרות לשלוש פעמים ואתה תראה שאתה תתקדם מהר
לא נורא אבל כדאי לעבוד על זה במיוחד עכשיו לפני הגיוס כמה שיותר מוקדם
לוחם נדרש בסוף הכשרה לעשות 7 מתח עם 7 קילו ובחלק מהיחידות אף יותר
יש לך מספיק זמן, בתכלס הכשרה של קרביים היא לרוב לא פחות מ7 חודש אבל אל תהיה שאנן אצלי במחזור היו כאלו שלא עשו ולא הוסמכו בתור לוחמים בהצלחה :)
אל תדאג בסיום הטירונות תעשה 20
תגידו זה באמת מחטב עד כדי כך? ואם אני כבר במצב די טוב אני אצא ממש בכושר?
אנונימי
באותו הנושא: