11 תשובות
את יכולה לספר מה היה?
אנונימי
שואל השאלה:
היה לי כן
היה לי כן
מה קורה חברה, מקפיץ את השאלה שוב
מי מכאן שעשה מיון אחוד השנה (ב25.7/30.7/31.7) אשמח אם תכתבו לי:)
מי מכאן שעשה מיון אחוד השנה (ב25.7/30.7/31.7) אשמח אם תכתבו לי:)
היה לך היום במקרה?
אנונימי
שואל השאלה:
עדיין לא קיבלתי תשובות גם
אמרו שיתנו בסוף החודש
עדיין לא קיבלתי תשובות גם
אמרו שיתנו בסוף החודש
אני קיבלתי היום
אנונימי
מקפיץ את העסק
מישהו שהתקבל ומעוניין לפתוח יחד קבוצה לתפקיד?
מישהו שהתקבל ומעוניין לפתוח יחד קבוצה לתפקיד?
האמת גם לי יש ב31.
לא יודע בדיוק מה יש במיון אבל אני כן יודע שזה מתחלק לראיון אישי ומשימות קבוצתיות.
לא יודע בדיוק מה יש במיון אבל אני כן יודע שזה מתחלק לראיון אישי ומשימות קבוצתיות.
מישהו ממכם קיבל תשובות?
אנונימי
אני עשיתי ולא קיבלתי תשובות
אנונימי
מי שקורא כאן את התשובות, כל המתמיינים בערך קיבלו תשובות חוץ ממני
בפנייה למיטב אחרי שהואילו בטובם לבדוק אמרו לי שהתקבלתי על בסיס מקום פנוי
מי שלא קיבל תשובה תחפרו להם וגם אם הם אומרים שאין להם תשובות הם מזיינים תשכל
בפנייה למיטב אחרי שהואילו בטובם לבדוק אמרו לי שהתקבלתי על בסיס מקום פנוי
מי שלא קיבל תשובה תחפרו להם וגם אם הם אומרים שאין להם תשובות הם מזיינים תשכל
באותו הנושא: