11 תשובות
למה הזוי?
כואב לכם שיש יהודים שדבקים במסורת היהודית ולא מוכנים שתרבויות זרות ישפיעו עליהם?
משה אמת ותורתו אמת.
כואב לכם שיש יהודים שדבקים במסורת היהודית ולא מוכנים שתרבויות זרות ישפיעו עליהם?
משה אמת ותורתו אמת.
אבל איך המדע הוא המצאה? מה המצאה במדע?
אנונימית
מה זה קשור אבל? איך בדיוק מדע זאת המצאה בגלל שלפעמים טועים אז מדובר בהמצאה?
אנונימית
תורה ומדע לא סותרים אחד את השני
אני מצטערת בשבילכם שהקדוש ברוך הוא לא זיכה להכניס את האמת ללב שלכם כי האדם שיש לו את האמת אין יותר מאושר ממנו ואגב אני חושבת שגם שאני לא באמת צריכה את כל ההוכחות שבורא עולם קיים.. עדיין, הוא מראה לי כל יום שהוא איתי והוא מראה לי כל הזמן שיש אלוקים והוא קיים והוא מנהיג את העולם והוא איתנו תמיד.
כן זה לגיטימי מאוד ויש בזה הרבה היגיון.
שואל השאלה:
אני לא יודעת יותר מכולם אבל כמו שלך יש את האמונה שלך לי יש את האמונה שלי והיא שאין שום דבר בחיים ההבאים ואנחנו פה כדי לחיות ולא כדי לחפש מי "ברא" אותנו כי אין לנו בורא לפי האמונה שלי, שוב.
לפי מה שאני מאמינה בו לעולם אין בורא. נוצרנו בצורה טבעית ועצמאית ולא לכל דבר חייב להיות בורא ואני לא אומרת שזו עובדה כי אין לנו באמת דרך וודאית לענות על השאלה של איך נבראה העולם אבל מה שכן זה שאני יכולה להגיד שזו האמונה שלי.
אני לא יודעת יותר מכולם אבל כמו שלך יש את האמונה שלך לי יש את האמונה שלי והיא שאין שום דבר בחיים ההבאים ואנחנו פה כדי לחיות ולא כדי לחפש מי "ברא" אותנו כי אין לנו בורא לפי האמונה שלי, שוב.
לפי מה שאני מאמינה בו לעולם אין בורא. נוצרנו בצורה טבעית ועצמאית ולא לכל דבר חייב להיות בורא ואני לא אומרת שזו עובדה כי אין לנו באמת דרך וודאית לענות על השאלה של איך נבראה העולם אבל מה שכן זה שאני יכולה להגיד שזו האמונה שלי.
אנונימית
שהם יותר הגיוניים מאנשים שאומרים שתנ"ך - זה "המצאה", כי להכחיש את התנ"ך - זה להכחיש מה שאבותינו של כל עם ישראל חוו בעצמם וראו בעיניהם, הם לא שיקרו לנו. לעומת זה, מדע לא בהכרח צודק, כי הוא נשען על הנחות יסוד שלא בהכרח נכונות (שהחומר נוצר בגיל 0, שלא היו גורמים שגרמו לא להתיישן יותר מהר ועוד הנחות שלא בהכרח נכונות).
אנונימי
שואל השאלה:
חברים אין לי בעיה עם מאמינים. אבל תשארו בפרופורציות. המדע זה ממש לא המצאה כי זה נוגד מידי פעם את האמונה שלכם. תתבגרו
חברים אין לי בעיה עם מאמינים. אבל תשארו בפרופורציות. המדע זה ממש לא המצאה כי זה נוגד מידי פעם את האמונה שלכם. תתבגרו
אנונימית
^ משהו שחושב על שהוא יודע יותר טוב ממי שברא את העולם (אז הוא בהכרח יודע יותר טוב מכולם), בהכרח טועה.
אנונימי
^^^המדע לא נוגד בכלל את האמונה שלנו. אפילו לא בדבר אחד. יותר מזה, במקורות שלנו רשום מידע שהמדע גילה אלפי שנים אחרי.
באותו הנושא: