9 תשובות
על הפריוולגיות שלהם
לא קיבלו אותם לעבודה אז הם משועממים ויוצאים לרחוב
נגד הרפורמה
והם קצת אובדניים לדעתי - לחסום כבישים בגופם בלי שהמשטרה תחסום את הכביש..
והם קצת אובדניים לדעתי - לחסום כבישים בגופם בלי שהמשטרה תחסום את הכביש..
אנונימי
אולי תפסיקו להגיד סתם היא באמת שאלה
יש חוק שאמור לעלות היום במליאה ויעלה בקריאה שנייה ושלישית, משמע קריאה לפני שזה נכנס לספר החוקים ונכנס כחוק. החוק אומר שבית המשפט העליון לא יהיה לו את הכןח להחליט מה סביר, אלא שלרשות המחוקקת, הכנסת, יהיה את הכוח הזה.
מוצדק ונכון ולגיטימי.
יש חוק שאמור לעלות היום במליאה ויעלה בקריאה שנייה ושלישית, משמע קריאה לפני שזה נכנס לספר החוקים ונכנס כחוק. החוק אומר שבית המשפט העליון לא יהיה לו את הכןח להחליט מה סביר, אלא שלרשות המחוקקת, הכנסת, יהיה את הכוח הזה.
מוצדק ונכון ולגיטימי.
שואל השאלה:
^^תודה
^^תודה
טושי לא מדייק . ההפגנה היא לא נקודתית הם מפגינים על בכלל תקומת הממשלה הימנית הם הפגינו אז בבלפור נגד ביבי, הם מפגנים בגלל שהם רוצים שהבית משפט יחליט לפי האינטרסים שלהם שהם יהיו מעמד האליטה הם מפגינים נגד שיוויון
מגנים על הדמוקרטיה
אנונימית
מצילים את המדינה מדקטטורה
אנונימית
ספיידרמן יחתיך
באותו הנושא: