2 תשובות
חצי שקית פסטה
2 קופסאות רסק
צ'ילי מתוק
מלח
פלפל
סוכר
קצת שמן
קטשופ
וטיפה ממש מים
יוצא נדיר
פסטה:
להרתיח בסיר נפרד מים עם טיפלה שמן ומלח. כשהם רותחים ומבעבעים להוסיף את הפסטה לפי הזמן בישול שכתוב על האריזה.
רוטב עגבניות:
לחתוך 1 בצל לקוביות או לאורך איך שאת אוהבת.
ולכתוש 2 שיני שום.
להוסיף למחבת עם שמן זית
בינתיים לחתוך 3-4 עגבניות לקוביות.
כשהבצל הזהיב להוסיף את העגבניות ולכסות עם מכסה.
כשהעגבניות ממש כבר הפכו לרכות והוציאו את כל המיץ בערך אחרי חמש דקות להוסיף 2 קופסאות (קטנות) של רסק עגבניות רגיל.
לקחת כוס עם המים של הפסטה ולהוסיף לרוטב עד שהוא נהיה בקונסיסטנסי הרוטבי שאת אוהבת. אבל בערך כוס וחצי - שתיים.
להוסיף תבלינים - גריל עוף, פפריקה, מלח, פלפל, שווארמה וכל מה שאת אוהבת.
לתת לזה להגיע לרתיחה ואז להוסיף את הפסטה.
בתיאבון!