11 תשובות
לא
בטוח יש שינוי אבל יכול להיות שמזווית הצילום או הבגדים שלבשת לא כזה מראים. גם את רואה את עצמך כל יום, קשה לנו לראות שינויים בעצמנו. אבל אנשים מהצד כן רואים.
במראה את רואה שינוי?
קודם כול, שינוי מטורף, 16 קילו זה המון ובשנה - זה מטורף.
יכול להיות ושאתה משקל גבוה מאוד, ולכן כשאתה מוריד 16 קילו אתה לא שם לב לשינויים.
אם היית מוריד מ-80 ל-65, היית שם לב.
אם אתה לא משקל גבוה מאוד, זה מוזר ולא לגיטימי
יכול להיות ושאתה משקל גבוה מאוד, ולכן כשאתה מוריד 16 קילו אתה לא שם לב לשינויים.
אם היית מוריד מ-80 ל-65, היית שם לב.
אם אתה לא משקל גבוה מאוד, זה מוזר ולא לגיטימי
וואי האמת שזה מוזר, אולי זה אשליה בגלל המצלמה ובגדים. הלוואי עליי עכשיו להתחטב ככה
ניסית אולי לחפש תמונות בבגד ים אם יש? את מרגישה בריאה יותר? את מרגישה קלה יותר?
ניסית אולי לחפש תמונות בבגד ים אם יש? את מרגישה בריאה יותר? את מרגישה קלה יותר?
שואל השאלה:
אני גבר דבר ראשון
אני הצטלמתי בלי חולצה כי רציתי לעשות תמונה של לפני שאני מתחיל
אני שקלתי איזה 90 ועשיו אני באזור 75 כזה
אני גבר דבר ראשון
אני הצטלמתי בלי חולצה כי רציתי לעשות תמונה של לפני שאני מתחיל
אני שקלתי איזה 90 ועשיו אני באזור 75 כזה
אנונימי
אולי גם ירדת שריר... תנסה להתפקס על לעלות מסה
עשית אימוני כוח?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימי
מסביר
תתחיל ללכת לחדר כושר לא רק לעשות אירובי, ותתחיל להרים משקולות וכו'
תתחיל ללכת לחדר כושר לא רק לעשות אירובי, ותתחיל להרים משקולות וכו'
הורדתי גם 16 ק"ג אבל בחודשיים וחצי... גם לי קשה לראות קצת הבדלים אבל יש לי 2 תמונות לפני ואחרי שרואים בבירור וגם בגדים שעולים עלי... זה נובע מכך שאתה מתסגל
לעצמך בתהליך לכן אתה לא מבחין אנשים שלא ראו אותך הרבה זמן כן יבחינו
לעצמך בתהליך לכן אתה לא מבחין אנשים שלא ראו אותך הרבה זמן כן יבחינו
באותו הנושא: