8 תשובות
את יכולה תמיד:)
אם תוכלי זה יהיה יותר טוב
תתחזקי בדת
אם תוכלי זה יהיה יותר טוב
תתחזקי בדת
אנונימי
אני מכיר את ההרגשה הזאת של "מי אני שבכלל אבקש משהו מהאדון?!" ההרגשה הזאת היא לגיטימית והיא מאוד מובנת.
דעי לך, שהמהות שלנו בעולם היא אהבה. נוצרנו למען האהבה, בשביל שלאל יהיה משהו לאהוב ושיאהב אותו (לפי דעתי).
אז את יכולה להיות בטוחה שאלוהים כל כך אוהב אותך, שגם אם את לא תמיד עושה מה שהוא מבקש, הוא מתחשב בזה שזה קשה, הוא מתחשב בנסיבות שלך, ותמיד מגלה רחמים.
אז גם אם את מרגישה כאילו אין לך שום זכות לבקש ממנו דברים, תבקשי ממנו, כי הוא רוצה לראות שאת זוכרת שהוא שם.
אבל, חשוב לזכור, שכשדברים הולכים לטובתך, תאמרי לו תודה, כי הוא האחראי.
מקווה שעזרתי קצת, כל הכבוד :)
דעי לך, שהמהות שלנו בעולם היא אהבה. נוצרנו למען האהבה, בשביל שלאל יהיה משהו לאהוב ושיאהב אותו (לפי דעתי).
אז את יכולה להיות בטוחה שאלוהים כל כך אוהב אותך, שגם אם את לא תמיד עושה מה שהוא מבקש, הוא מתחשב בזה שזה קשה, הוא מתחשב בנסיבות שלך, ותמיד מגלה רחמים.
אז גם אם את מרגישה כאילו אין לך שום זכות לבקש ממנו דברים, תבקשי ממנו, כי הוא רוצה לראות שאת זוכרת שהוא שם.
אבל, חשוב לזכור, שכשדברים הולכים לטובתך, תאמרי לו תודה, כי הוא האחראי.
מקווה שעזרתי קצת, כל הכבוד :)
אומרת תודה על מה שיש
ומבקשים בקשות אישיות
ומבקשים בקשות אישיות
נכון שלא נעים לבקש
אבל צריך
תבקשי דרגות רוחניות וסיוע במצוות
אבל צריך
תבקשי דרגות רוחניות וסיוע במצוות
אני מבקשת ממנו ומודה לו :)
תחשבי שהוא כמו אבא שלך, לא תמיד מקשיבים לו אבל תמיד אפשר לבוא ולבקש חיבוק או עזרה במשהו
זה נכון שאני לא ראוי, אבל אין לי דרך אחרת להתסדר והוא היחיד שיכול לעזור לי והוא עוזר לכל מי שבוטח בו באמת, גם אם אותו אחד לא ראוי לזה: "טוֹב ה' לַכֹּל, וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו" (תהילים קמה, ט).
מצודת דוד
"לכל" - לרעים ולטובים
"על כל מעשיו" - על כל הבריות שבעולם
מלבי"ם
"טוב ה' לכל", ה' אינו כבשר ודם שהוא טוב לעבדיו וקנא ונוקם ושונא למורדים בו, כי ה' טוב לכל אף לרשעים, וחשב מחשבות להחזירם בתשובה, "ורחמיו על כל מעשיו", ולא ירצה בהשחתת ברואיו וחשב מחשבות בל ידח מהם נדח:
מצודת דוד
"לכל" - לרעים ולטובים
"על כל מעשיו" - על כל הבריות שבעולם
מלבי"ם
"טוב ה' לכל", ה' אינו כבשר ודם שהוא טוב לעבדיו וקנא ונוקם ושונא למורדים בו, כי ה' טוב לכל אף לרשעים, וחשב מחשבות להחזירם בתשובה, "ורחמיו על כל מעשיו", ולא ירצה בהשחתת ברואיו וחשב מחשבות בל ידח מהם נדח:
אנונימי
כשאתם*
לשאלתך - כשאני מתפלל מהלב, בשנים האחרונות זה בא ממקום אמיתי אמנם, אבל אנוכי. אני מניח שאני מבקש להבין למה. רק למה. הסבר. נחמה אולי. אה, ואנוכי כי אני גם מבקש משאלה שלעולם לא תקרה והיא אבסורדית, אבל אני בכל זאת מבקש, אולי הוא ישמע :'(
לשאלתך - כשאני מתפלל מהלב, בשנים האחרונות זה בא ממקום אמיתי אמנם, אבל אנוכי. אני מניח שאני מבקש להבין למה. רק למה. הסבר. נחמה אולי. אה, ואנוכי כי אני גם מבקש משאלה שלעולם לא תקרה והיא אבסורדית, אבל אני בכל זאת מבקש, אולי הוא ישמע :'(
אנונימי
באותו הנושא: