התחברות
הרשמה
הגיוני שעשיתי שנ"צ של כמה שעות וקמתי ב18 כזה ואני לא מצליח לישון??
13 באוגוסט 2023, 02:24
עייפות
שינה
שעות שינה
לילה
4 תשובות
כן
A
AnnabethChase
וואלקם טו דה קלאב
סיפור חיי כל מוצאש מחדש
ש
שִׁילָת
הגיוני (,:
$
$$shutupyoua
כן מאוד
D
Don't worry be happy ❤
באותו הנושא:
הגיוני שישנתי רק 4 שעות וקמתי ממש ערניית?
הגיוני שקמתי ב1 בלילה אחרי שישנתי 17 שעות ועכשיו אני עייפה?
הגיוני שאני עוד עייפה אחרי 13 שעות שינה וקמתי באיחור?
הגיוני שעשיתי לפני כמה שעות נזם ועדין כואב לי?
הגיוני שישנתי ב 3ֶבבוקר וקמתי ב 8 וחצי ועכשיו ישנתי שעה ועדיין אני רוצה לישון לגיטמי ?
הגיוני שאני תמיד ממש עייפה כשאני קמה גם אם ישנתי 10 שעות?
איך זה הגיוני שישנתי ב3 בלילה וקמתי ב4 בצהריים ואני עייף רצח איךך?
זה הגיוני שאני קמה, לכמה שעות ואני ישר עייפה וחוזרת לישון?
הגיוני שהשתכרתי אתמול וזה עבר אחרי כמה שעות ולא קמתי עם הנגאובר?
ישנתי איזה 12 שעות וקמתי לפני שלוש שעות ואני עייפה עכשיו רצח איך להרדם?
הגיוני שאני קמה בשעות כאלה מרגיש לי כאילו אני מפספסת את כל היום?