7 תשובות
21
כבר ב10 או אפילו לפני אני חושב זה יותר מוקדם מרוב האנשים אבל קלטתי את הרוב מהר בגלל שהיה לי כבר רשיון לאופנוע
ספציפית התחלתי ב5 כי הייתי צריכה לחנות אז כבר כזה על דרך אבל במקור 2 מורים אמרו לי שמתחילים ב12 בערך
כבר בשיעור הראשון
שואל השאלה:
אני לא מדברת על לעצור בחניה אלא חניה במקביל וניצב
אני לא מדברת על לעצור בחניה אלא חניה במקביל וניצב
אנונימית
^ממש בהתחלה כדי לקחת/להוריד תלמיד
אף פעם לא התעכבנו על זה יותר מידי עד לפני טסט לעשות שיפורים
אף פעם לא התעכבנו על זה יותר מידי עד לפני טסט לעשות שיפורים
יצאתי מחנייה דבר ראשון על ההגה
ובניצב בשיעור 3 בפוקס.
כנראה המורה פשוט זרם עם זה
ובניצב בשיעור 3 בפוקס.
כנראה המורה פשוט זרם עם זה