41 תשובות
ממה שהבנתי לפעמים וילון לפעמים הן אתן בנות לא תהיה לך בעיה.
ולא נראה לי שיהיה אכפת לך אחרי סרחון
ולא נראה לי שיהיה אכפת לך אחרי סרחון
שואל השאלה:
האמת היא לא בדיוק מלחיץ אותי כי אנחנו שם באותה הסירה, יותר לא רוצה שתהיה הרגשה לא נעימה ומביכה באוויר גם אם זה בלתי נמנע.. אז חושבת שאביא בכל אופן רק כדי להיות בטוחה. לא יודעת חחח יותר שאלתי את זה כדי לדעת אם לרוב יש וילונות או אין. אבל תודה בכל מקרה 3>
האמת היא לא בדיוק מלחיץ אותי כי אנחנו שם באותה הסירה, יותר לא רוצה שתהיה הרגשה לא נעימה ומביכה באוויר גם אם זה בלתי נמנע.. אז חושבת שאביא בכל אופן רק כדי להיות בטוחה. לא יודעת חחח יותר שאלתי את זה כדי לדעת אם לרוב יש וילונות או אין. אבל תודה בכל מקרה 3>
אנונימית
תקשיבי פשוט תשאלי פה אם יש וילונות בבסיז שאת עושה בו את הטירונות, לרוב יהיו כאלה שידעו ויענו
אנונימית
אני אומנם לא בת..
אבל?!
שימי לב לגילאים של מי שמגיב לך..
מניסיון לטעמי' כנראה עדיף למצוא אלטרנטיבה או אולי להתלבש בתא עצמו,יש 'טרולים' שמציקים לאחרים (לי אישית לא קרה ולא בהכרח יתעסקו עם זה אבל שמעתי שהיה מלא מיקרים ששפכו אחד על השני והטרילו אבל לרוב לא בהכרח יהיה להם אנרגיה לזה),לא יודע איך זה אצל הבנות אבל אני אישית או באתי יותר מוקדם או ניסיתי בדרך אחרת זה גם תלוי בכמה את מרגישה נוח עם זה..
לא מעט גם לא התפשטו לגמרי לייד אחרים,בעצם לא בהכרח זכור לי שהרבה יתפשטו לגמרי וגם אם כן אולי ישר שמו בגדים.
בנוסף לכך היה אחד שהרגיש נוח לגמרי להתפשט לגמרי כנראה אבל מלבדו לא בהכרח נראה לי..
לבחירתך.
אבל?!
שימי לב לגילאים של מי שמגיב לך..
מניסיון לטעמי' כנראה עדיף למצוא אלטרנטיבה או אולי להתלבש בתא עצמו,יש 'טרולים' שמציקים לאחרים (לי אישית לא קרה ולא בהכרח יתעסקו עם זה אבל שמעתי שהיה מלא מיקרים ששפכו אחד על השני והטרילו אבל לרוב לא בהכרח יהיה להם אנרגיה לזה),לא יודע איך זה אצל הבנות אבל אני אישית או באתי יותר מוקדם או ניסיתי בדרך אחרת זה גם תלוי בכמה את מרגישה נוח עם זה..
לא מעט גם לא התפשטו לגמרי לייד אחרים,בעצם לא בהכרח זכור לי שהרבה יתפשטו לגמרי וגם אם כן אולי ישר שמו בגדים.
בנוסף לכך היה אחד שהרגיש נוח לגמרי להתפשט לגמרי כנראה אבל מלבדו לא בהכרח נראה לי..
לבחירתך.
שואל השאלה:
^^
לא האמת היא שאין לי אפילו שיבוץ עדיין, סיימתי יב בתור עדיין בת 17. יש לי עוד שבעה חודשים לגיוס, אין לי מושג לאיפה אני משובצת. אבל עדיין עוזר לי
^^
לא האמת היא שאין לי אפילו שיבוץ עדיין, סיימתי יב בתור עדיין בת 17. יש לי עוד שבעה חודשים לגיוס, אין לי מושג לאיפה אני משובצת. אבל עדיין עוזר לי
אנונימית
בטירונות הייתי ב"מחנה 80" ב אוקטובר 2015,
לא היו וילונות במקלחות בפלוגה שלנו, אבל הבנתי ששפצו שמה כבר היום ,יכול להיות שיש אכשיו,
אבל בסדיר היו לנו בילונות !!
זה תלוי איפה משרתים איזה בסיס .
לא היו וילונות במקלחות בפלוגה שלנו, אבל הבנתי ששפצו שמה כבר היום ,יכול להיות שיש אכשיו,
אבל בסדיר היו לנו בילונות !!
זה תלוי איפה משרתים איזה בסיס .
את יכולה באמצע הלילה , להתקלח, שאין אף אחד,
^ לא בהכרח יתנו אחי
למרות שאולי תלוי איזו טירונות אבל...
למרות ש'כך או כך' אולי עדיף שתוציא פטור דת כי צבא לא בהכרח הלכתי לבנות וגם לא בהכרח מתאים וכולי במובן מסויים וגם בהקשר לדירדור מידות ואולי מעבר וכו..
למרות שאולי תלוי איזו טירונות אבל...
למרות ש'כך או כך' אולי עדיף שתוציא פטור דת כי צבא לא בהכרח הלכתי לבנות וגם לא בהכרח מתאים וכולי במובן מסויים וגם בהקשר לדירדור מידות ואולי מעבר וכו..
תשובה ראשונה- זה ממש לא עובד ככה. זה ליטרלי אישה זרה מסתכלת עלייך ערומה.
שואלת אני לא הייתי מסכימה לזה.
תקחי איתך בגד ים ותכנסי אחרונה לא עם כולן (לפחות זה מה שאני הייתי עושה)
שואלת אני לא הייתי מסכימה לזה.
תקחי איתך בגד ים ותכנסי אחרונה לא עם כולן (לפחות זה מה שאני הייתי עושה)
אנונימית
לבנות לא אכפת שהאחרות ערומות,
הבעיה היא שהן לא מרגישות בנוח שאחרות יראו את הגוף שלהן
אבל בפועל לאף בת לא אכפת מזה אין הטרדה אין כלום
כולן באותה סירה
אני הייתי במקלחות שלא בכל התאים היו וילונות, פשוט מתקלחים עם הפנים לקיר ואז מתכסים עם מגבת ( המגבת שיכולה לשמש גם תחליף לוילון)
הבעיה היא שהן לא מרגישות בנוח שאחרות יראו את הגוף שלהן
אבל בפועל לאף בת לא אכפת מזה אין הטרדה אין כלום
כולן באותה סירה
אני הייתי במקלחות שלא בכל התאים היו וילונות, פשוט מתקלחים עם הפנים לקיר ואז מתכסים עם מגבת ( המגבת שיכולה לשמש גם תחליף לוילון)
היי, תהיי בטוחה שאם תביאי בגד ים זה יהיה הרבה יותר מביך ומוזר ואת תראי להן על ההתחלה שאת לא סומכת עליהן ולא מרגישה איתן בנוח וכך יתרחקו ממך יותר, אז גם אם לא יהיה שמה ווילונות או דלתות הכל יהיה בסדר בסופו של דבר זה מגבש אתכן
בתור אישה במקלחות ציבוריות אין לי בעיה להתפשט עד הגבול של תחתונים. אם אני יגיע למקום שזה נןרמה גם זה ךא אז נראלי לא יהיה בעיה
שואל השאלה:
מניחה שזה ירגיש משהו כמו במקלחות האלה של הים אז יכול להיות שזה שטויות.. אני חושבת. נראה. תודה על התשובות, עזרתם לי איכשהו
מניחה שזה ירגיש משהו כמו במקלחות האלה של הים אז יכול להיות שזה שטויות.. אני חושבת. נראה. תודה על התשובות, עזרתם לי איכשהו
אנונימית
תקשיבי שבסופו של דבר כשאת מגיעה לשם לא אכפת לך יותר ואת רןאה שלכולן לא אכפת אז גם לך לא אכפת
אני לא בצבא אבל אני בפנימיה ויש לנו את זה עם דברים דומים ובאמת שכבר לא אכפת לי
אני לא בצבא אבל אני בפנימיה ויש לנו את זה עם דברים דומים ובאמת שכבר לא אכפת לי
אחרי שראיתי את המפקדת מפחיד הקטע הזה וואי
שמעי לפעמים אני מתקלחת עם מישהי באותה מקלחת והאמת שזה יותר כיף אפילו
אנונימית
חאיים עם זמן לבגד ים
כולן ערומות
כולן ערומות
זה צבא כולן ערומות
ככה אחותי אמרה אין לשים בגד ים פשוט מתקלחם מהר
ככה אחותי אמרה אין לשים בגד ים פשוט מתקלחם מהר
תביאי בגד ים זכותך, זה לא מראה בעיניי שאת שונה ,להפך !!!
כי אכפת לך מעצמך זה הגוף שלך, וזה פרטי.
עשיתי טירונות של חודש, אני לא כלכך זוכר, היה שבוע אחד ששכחתי את המגבת בבית ולא התקלחתי שבוע, גם היה קצת קר, לא היה נורא,
כי אכפת לך מעצמך זה הגוף שלך, וזה פרטי.
עשיתי טירונות של חודש, אני לא כלכך זוכר, היה שבוע אחד ששכחתי את המגבת בבית ולא התקלחתי שבוע, גם היה קצת קר, לא היה נורא,
ככה או ככה מתקלחים מהר בגלל השעת טש
בעיר הבהדים יש כל המקלחות עם דלתות הכל טאץ' שמה ממש מלון
כולכן ערומות ומתקלחות. גם גברים. אם כבר תגידי תודה, אצל גברים זה קשה... אם החברה קקות אז או שיצחקו על מישהו עם קטן או שפשוט יתחילו להצליף עם מגבות... בהצלחה בשירות (: 3>
יכולה להגיד לך שהייתי בטירונות באפריל במחנה 80 והיו דלתות.
אנונימית
כן רוב הסיכויים שיתנו לה בבהדים גם
קחי בגד ים בכל מקרה
שואל השאלה:
^^
אם זה קשה אצלכם, למה אתם עושים את זה
אחד לשני אם אתם יודעים שזה לא נעים הלפ
^^
אם זה קשה אצלכם, למה אתם עושים את זה
אחד לשני אם אתם יודעים שזה לא נעים הלפ
אנונימית
ברוב המקומות יש לפחות וילונות אבל ממליצה לך לבדוק כשתדעי מה השיבוץ שלך,
אם זה יגרום לך להרגיש יותר בנוח את יכולה להביא בגד ים אבל קחי בחשבון שאין סיכוי שהוא יתייבש לך ליום למחרת.
ממליצה לך גם כשאת מגיעה (במידה ואין וילונות או משהו) לעשות הסכם עם בנות שהתחברת אליהן שאתן מסתירות אחת את השנייה עם מגבת.
ואל תדאגי, הדאגה הזאת עוברת לכל מלשבית בראש באיזשהו שלב. בהצלחה!
אם זה יגרום לך להרגיש יותר בנוח את יכולה להביא בגד ים אבל קחי בחשבון שאין סיכוי שהוא יתייבש לך ליום למחרת.
ממליצה לך גם כשאת מגיעה (במידה ואין וילונות או משהו) לעשות הסכם עם בנות שהתחברת אליהן שאתן מסתירות אחת את השנייה עם מגבת.
ואל תדאגי, הדאגה הזאת עוברת לכל מלשבית בראש באיזשהו שלב. בהצלחה!
האמת שכבר ברוב המקומות יש היום וילונות. אצלי בטירונות בטכני היו וילונות ובסדיר יש דלתות אפילו עם נעילה אז נראה לי שלא תהיה בעיה
אנונימית
זה תלוי לאיפה את הולכת אני הבנתי שיש מקומות עם פליפין דלתות למקלחת שזה פנאנסי רצח לא תגידי עכשיו וילון אשכרה דלת
אנונימית
כן בעיר הבהדים בכלל
אמאלהה!
ככה זה בצבא?!
אני לא הולכת לשם בחייםם
וגם את אל תתקלחי עירומה
זה מביך כאילו זה הגוף שלך.
למה שלא יביאו פשוט מלתחות כמו במקומות ציבוריים, עם דלת..
ככה זה בצבא?!
אני לא הולכת לשם בחייםם
וגם את אל תתקלחי עירומה
זה מביך כאילו זה הגוף שלך.
למה שלא יביאו פשוט מלתחות כמו במקומות ציבוריים, עם דלת..
לא יודע אם תיראי אבל הבנתי מדודה שלי שיש חוק בצבא שאם את דורשת חייבים להביא וילונות במקרה ואין
אנונימי
אין ווילונות בכלל
ככה אני ושמעון הכרנו
כיום אנחנו הורים ל2
אבל יהיה בסדר
ככה אני ושמעון הכרנו
כיום אנחנו הורים ל2
אבל יהיה בסדר
מהחוויה שלי בצבא , אני כן הבאתי בגד ים וביום הראשון התקלחתי איתו ועם הגב לכולן כי היו כאלה שהיו ערומות וזה היה לי מביך
אחרי כמה ימים שכבר העייפות באה לידי ביטוי החוסר זמן שיש לשעת תש והסירחון שרק באלך להתקלח
אז כבר יותר בנות התקלחו ערומות וגם אני הורדתי והבנתי שזה לא איכפת לאף אחת (הורדתי אבל חלק עליון ועם תחתון כן נשארתי הייתי מגולחת והכל פשוט סתם אני הייתי ביישנית רצח וזה מקום אינטימי לרגע הייתי מורידה או מזיזה כדי לשטוף את כל הסבון ממני)
הייתה אחת שהייתה ממש חרדתית וכל הטירונות לא התקלחה אלא הייתה מתנגבת עם מגבונים..אבל זה כבר מקרים קיצוניים
אחרי כמה ימים שכבר העייפות באה לידי ביטוי החוסר זמן שיש לשעת תש והסירחון שרק באלך להתקלח
אז כבר יותר בנות התקלחו ערומות וגם אני הורדתי והבנתי שזה לא איכפת לאף אחת (הורדתי אבל חלק עליון ועם תחתון כן נשארתי הייתי מגולחת והכל פשוט סתם אני הייתי ביישנית רצח וזה מקום אינטימי לרגע הייתי מורידה או מזיזה כדי לשטוף את כל הסבון ממני)
הייתה אחת שהייתה ממש חרדתית וכל הטירונות לא התקלחה אלא הייתה מתנגבת עם מגבונים..אבל זה כבר מקרים קיצוניים
אנונימית
בדרכ יש וילונות או דלתות
אצלי בנות היו הולכות עם מגבת ואז מגיעות למקלחת ומורידות שם, לא מסתובבות ערומות
הכל טוב זה צבא :)
אצלי בנות היו הולכות עם מגבת ואז מגיעות למקלחת ומורידות שם, לא מסתובבות ערומות
הכל טוב זה צבא :)
לא להגיד בננות זה מחפיץ, סתם
אני לא בגיל לענות לשאלה הזאת אבל אני מנחשת שיש
אני לא בגיל לענות לשאלה הזאת אבל אני מנחשת שיש
כעיקרון כולן ערומות אבל את יכולה לקום הכי מוקדם ולהתקלח לבד ראשונה
אנונימי
מיותר תקחי מגבת סקוטץ
בדרך כלל יש וילונות, בבהד 1 בטוח אבל מקסימום תביאי איתך בגד ים.. מאמינה שאחרי היום הראשון כבר תתחברי לבנות
ואז להיות לידן עירומה זה בקטנה
אבל ממליצה לך להתלבש בשירותים ואם את ממש רוצה תש אז תביאי איתך חלוק
( רק אל תיהי מופתעת אם יסתכלו עלייך כמו על חייזר חח )
בהצלחה בטירונות, מקווה שלא יהיה לך סיוט.
ואז להיות לידן עירומה זה בקטנה
אבל ממליצה לך להתלבש בשירותים ואם את ממש רוצה תש אז תביאי איתך חלוק
( רק אל תיהי מופתעת אם יסתכלו עלייך כמו על חייזר חח )
בהצלחה בטירונות, מקווה שלא יהיה לך סיוט.
כי בתכלס יש כאלה שעושים את זה לצחוק ויש כאלה שזה כבר מציק...
וואי בדיוק עכשיו ראיתי המפקדת וזה מפחיד
כנראה שהייתי מוציאה פתור על ענייני להטב או דת
אני הייתי לוקחת בגד ים שיהיה
(יש לציין שעוד לא עשיתי צבא)
כנראה שהייתי מוציאה פתור על ענייני להטב או דת
אני הייתי לוקחת בגד ים שיהיה
(יש לציין שעוד לא עשיתי צבא)
באותו הנושא: