2 תשובות
בשנים הראשונות יש בעיקר קורסי חובה שצריך לקחת, אחר כך ככל שמתקדמים עם הסמסטרים יש יותר קורסי בחירה
אני אישית קוראת את התקציר הסמסטריאלי על הקורס ואם זה נשמע לי מעניין אני מתייעצת עם חברות לראות גם מה הן לוקחות
כי בהרבה קורסים יש עבודות בקבוצות אז עדיף ללכת לקורס שאת יודעת שיהיה לך עם מי לעשות את העבודה
ובכללי גם לראות שעות וכמה נק"ז זה הקורס וזה גם משפיע על ההחלטה
אני אישית קוראת את התקציר הסמסטריאלי על הקורס ואם זה נשמע לי מעניין אני מתייעצת עם חברות לראות גם מה הן לוקחות
כי בהרבה קורסים יש עבודות בקבוצות אז עדיף ללכת לקורס שאת יודעת שיהיה לך עם מי לעשות את העבודה
ובכללי גם לראות שעות וכמה נק"ז זה הקורס וזה גם משפיע על ההחלטה
אתה מתחיל עם הקורסי חובה. ואז תוך כדי מבין קצת יותר מה מעניין אותך. מקסימום מתנסה באינטרנט בדברים או שפשוט לוקח את הקורסים הכי קלים.
באותו הנושא: