6 תשובות
תשלחי אין מה להפסיד
אני אומרת תעשי למה לא מה כבר יקרה
ממליצה לשאול מה קורה
זוכר אותי

או משהו כזה למה לא לנסות?
תשלחי הודעה לא תפסדי
שואל השאלה:
אבל אני פוחדת לשלוח כי לא דיברנו הרבה ומה אני אמורה לכתוב לו?
אנונימית
היי זוכר אותי? מהתחרות לפני חודש? מה נשמע איך הולך וזה?