5 תשובות
יש דרך גאונית.
חותכים באמצע
ומסובבים
וכל חצי מכיל גם שוקולד וגם וניל!!!
מהצד של השוקולד כי שומרים את ההכי טוב לסוף
השוקולד הכי טוב^
אבא אוכל את הוניל אני תשוקולד אני אוכלת קסטה רק איתו
לפי מומחים לאכילת קסטה?