5 תשובות
יש דרך גאונית.
חותכים באמצע
ומסובבים
וכל חצי מכיל גם שוקולד וגם וניל!!!
חותכים באמצע
ומסובבים
וכל חצי מכיל גם שוקולד וגם וניל!!!
מהצד של השוקולד כי שומרים את ההכי טוב לסוף
השוקולד הכי טוב^
אבא אוכל את הוניל אני תשוקולד אני אוכלת קסטה רק איתו
לפי מומחים לאכילת קסטה?
באותו הנושא: