16 תשובות
אני אהיה כנה עכשיו
להגיד שאין לה התנהגות מוגזמת זה שקר
אבל מה שאני אוהבת בה שהיא מחזיקה את כל השנאה של הדיירים על הגב שלה
היא מחזירה להם כמו שצריך
לא נשברת
לטרלי בית שלם שונא אותה.
היא פשוט מלכה וזהו
^מלכה כי כל הבית שונא אותה חח
מלכה שהיא מצליחה לשרוד את זה
הרבה שונאים את היטלר אז הוא מלך?
כי היא רבה עם כולם ואוהבים לראות ריבים
גם אברהם רב ועושה דרמה אבל שהוא עושה קוראים לו גבר אלים..צביעות
אנונימי
מה הקשר
מה אתה משווה בין היטלר לסתיו
כי היא זאת שגורמת לעונה הזאת להיות מעניינת.
אחרי הכל כולם רוצים לראות ריבים ואקשן והיא זאת שמביאה את האקשן שחלק מחפשים.
בגלל זה כנראה חלק תומכים בה ולא רוצים שהיא תלך
שואל השאלה:
בבקשה לא להשוות את סתיו להיטלר זה ממש לא סבבנ
חח לא באמת השוואתי אחי
שואל השאלה:
די כן..
עצוב שהרבה מעריצים אותה רק כי היא שנואה נראה אתכם מתמודדים איתה
כל הערצה הזאת סביבה מעודדת התנהגות כזאת
הם טוענים שהיא אייקונית ומצחיקה וגם כי היא עוברת חרם וביריונות (אני אישית חא אוהבת אותה רק אמרתי סיבות ללמה חברים שלי אוהבים אותה)
כי היא עוברת שם חרם ובריונות נוראי
אנונימי
התשובה בשאלה היא עושה דרמה