4 תשובות
באמת לא נראה לי שזה בריא ככ כי על הרוב יש גם מדבקות אדומות
שואל השאלה:
^^ תלוי מה אחי
תלוי מאוד מה לוקחים.
יש ויש.
יש אבקות נוראיות.
ויש אבקות שבהם יש 99% נטו חלבון. וכל השאר זה סיבים... כל השאר עאלק... אחוז אחד.
זה מה שאני צורכת...
ככה ש.. יש ויש..

מה שכן- חשוב לדעת איך לצרוך את זה...
כי כל חלבון- גם מאוכל- אם אוכלים יותר מדיי- זה עלול ליצור בעיה.. ומאחר שקל יותר עם האבקה לעלות את כמות החלבון היומית.. הסיכוי שבן אדם יעלה על הכמות שהוא צריך - גבוהה יותר.
צריך לעקוב אחרי זה
שואל השאלה:
^ זה גם מה שאני חושב