3 תשובות
מוזיקה, משהו שיסיח את דעתך, תחביב.
שואל השאלה:
שוקולד
שוקולד
אנונימי
תחשבי על הדברים הטובים שיש לך בחיים, תצאי לטייל עם חברות, תדברי עם המשפחה,
אל תישברי אם יש לך בעיות בחיים, כי לכולם יש בעיות בחיים.
תביני שהחיים הם מתנה ושאת צריכה לנצל אותם.
כי כל שנייה שעוברת לא חוזרת.
אל תישברי אם יש לך בעיות בחיים, כי לכולם יש בעיות בחיים.
תביני שהחיים הם מתנה ושאת צריכה לנצל אותם.
כי כל שנייה שעוברת לא חוזרת.
באותו הנושא: