6 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי אני אנסה
מה שאני עושה כדי להעלות במשקל זה פשוט תעלה בין סטים ותוריד חזרות


לדוגמה, משקל 30 ונגיד 15 חזרות
אחריי זה משקל 32 ו13 חזרות
אחריי זה משקל 34 ו10 חזרות

אני עושה ככה וזב מעולה
שואל השאלה:
כן אני מגיע כל יום לחלבון היומי שלי
חכה עוד קצת זה לוקח זמן
ואחרי אימון אתה אוכל חלבון?
אתה צריך להעלות משקלים כל הזמן גם אם בהתחלה קשה לך
יורד שומן ועולה שריר