4 תשובות
לא נראה לי שמים חוסם עורקים על אבי העורקים.
רק מפעילים ידנית לחץ ישיר על הפצע
רק מפעילים ידנית לחץ ישיר על הפצע
לא שמים חוסם עורקים.
צריך להפעיל לחץ ישירות עם אגרוף ותחבושת
צריך להפעיל לחץ ישירות עם אגרוף ותחבושת
לא שמים בחיים חוסם עורקים שם.
בכללי לא שמים חוסם עורקים מהבטן ומעלה. גם כי אפשר וגם כי מסוכן.
פשוט מפעילים לחץ עם חתיכת בד כלשהי ולא עוזבים עד למיון
בכללי לא שמים חוסם עורקים מהבטן ומעלה. גם כי אפשר וגם כי מסוכן.
פשוט מפעילים לחץ עם חתיכת בד כלשהי ולא עוזבים עד למיון
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: