5 תשובות
אם את צריכה עצות את יכולה לכתוב לי בפרטי
בכל מקרה אם זה יקרה זה כנראה יהיה לטובה 3>
אני ממש מבינה את הלחץ כרגע, אבל הכל יהיה בסדר
בכל מקרה מציעה לך לדבר בפתיחות איתםן ולספר על החששות שלך
ההורים שלי אמרו אולי מאה פעמים שהם עומדים להתגרש והם לא, עד היום רבים.
אנונימית
אין מה לעשות אם זה יקרה כנראה יהיה גם להם וגם לך טוב יותר ככה
לדבר על זה, לשים תדברים על השולחן
לדבר עם אחד ההורים על זה בפתיחות