3 תשובות
ממש לא מוזר זה בסדר והגיוני לגמרי
השאלה היא איך אתה מצליח לעמוד בפיתוי של לא לטעום את מה שאתה מכין
נגיד אני גם נורא אוהבת לאפות למשל אבל אני תמיד חייבת לטעום מה אני מכינה
הגיוני לגמרי, מה שכן הייתי מציעה לך לנסות לאפות ולבשל דברים שגם את תוכלי לאכול בשביל שתהני
יותר ממוזמן להביא לי מה שנשאר
אנונימית