9 תשובות
חביבי ברונו .
אנונימית
מהממת
ההופעה הייתה מושלמת וככ מדהימה רק קצת ביאס אותי שהוא לא שר את כל grande אבל רציני שהיה מושלם ושווה כל כסף
וואי היה מושלם ברונו מושלם ברמות כבר הייתי ב2 הופעות שלו בחול אבל בזאת ראו באמת שהוא אוהב את ישראל רק המינוסים היחידים זה האנשים בקהל ופארק הירקון כי פארק הירקון זה המקום הכי מזוויע בעולם הזה אבל חוץ מזה היה נדיר ברמות, קיבלתי את הכרטיסים בחינם אבל לגמרי הייתי משלמת עליהם
מדהימהה נהנתי רצחח היה לי באמת כיף
שואל השאלה:
אחרי שראיתי את כל הסרטונים והתגובות של האנשים אני מרגיש ממש רע שלא קניתי כרטיס
אחרי שראיתי את כל הסרטונים והתגובות של האנשים אני מרגיש ממש רע שלא קניתי כרטיס
אם באלך ללכת בשבת תנסה בstubhub חברות שלי קנו שם לברונו ואני כבר קניתי שם איזה 20 פעמים להופעות בחול לא יודעת איך הם בהופעות בארץ אבל בחול תמיד מקבלים את הכרטיסים
ראיתי בטיקטוק סרטונים והיה נראה מטורף והייתי ככה מלבכות שאין לי כרטיס
הייתה הופעה מדהימה וברונו מושלם
מה שהיה מבאס זה שהיה בלאגן בשערים ולא היה מספיק מאבטחים, המון אנשים דוחפים ומוחצים ויש המון ריבים של אנשים שעוקפים
לצערי זה ככה תמיד בפארק הירקון
מה שהיה מבאס זה שהיה בלאגן בשערים ולא היה מספיק מאבטחים, המון אנשים דוחפים ומוחצים ויש המון ריבים של אנשים שעוקפים
לצערי זה ככה תמיד בפארק הירקון
באותו הנושא: