8 תשובות
כן זאת המציאות של היום
אני הבנתי את זה בגיל 13/12, אני בת 15
לא אכפת לי מה אתם אומרים.אתם לא תבינו מה שאני מרגישה,
וזה שאתם לא מרגישים כמוני לא אומר שזה לא אמיתי..
כמו שאובססיבית למופלאה אמרה.. למה מישהי יכולה להתאהב במישהו אפילו בגילאים 10??
לא אכפת לי מה אתם אומרים.אתם לא תבינו מה שאני מרגישה,
וזה שאתם לא מרגישים כמוני לא אומר שזה לא אמיתי..
כמו שאובססיבית למופלאה אמרה.. למה מישהי יכולה להתאהב במישהו אפילו בגילאים 10??
אנונימית
זה באמת קצת מוזר, 13 לא כי זה גיל שמתחילים לגלות את עצמך וזה גם גיל של זוגיות ראשונה אז הגיוני שידעו בגיל הזה מה הם.
זה כן יותר מוזר שהרבה פעמים הם יודעים מה הם כבר בגיל 9-10 ונכנסים לזוגיות אמיתית בגיל הזה ולא זוגיות שהיא של ילדים
זה כן יותר מוזר שהרבה פעמים הם יודעים מה הם כבר בגיל 9-10 ונכנסים לזוגיות אמיתית בגיל הזה ולא זוגיות שהיא של ילדים
מה לא היה לך קראש על איזה דניאל מכיתה ז3?
מסכימה, גיל 10 זה לא גיל לחפש זוגיות ולחשוב מה הנטייה שלך.
אם הבן שלי יחליט שהוא רוצה בגיל 8 לשים שמלה אני אעשה את זה בלי לחשוד שהוא טרנס או הומו או משהו כמו שהרבה אחרים חושבים. לא צריך למגדר ילדים.
אם הבן שלי יחליט שהוא רוצה בגיל 8 לשים שמלה אני אעשה את זה בלי לחשוד שהוא טרנס או הומו או משהו כמו שהרבה אחרים חושבים. לא צריך למגדר ילדים.
אממ
איך בגיל 13 ילדים יודעים שהם סטרייטים?
אם מישהו יגיד שיש לו קראש על מישהי בגיל 13 והפוך זה יהיה בסדר?
אפילו מוקדם יותר
איך בגיל 13 ילדים יודעים שהם סטרייטים?
אם מישהו יגיד שיש לו קראש על מישהי בגיל 13 והפוך זה יהיה בסדר?
אפילו מוקדם יותר
כן עצוב
אנונימי
^^ זאת אני
ואני חושבת שבגיל כזה של 10/11 לפני שמתחילים לחוות תשוקה מינית ולחפש את זה, אי אפשר גם להגיד אם אני סטרייטית או לא
או שכן?
ואני חושבת שבגיל כזה של 10/11 לפני שמתחילים לחוות תשוקה מינית ולחפש את זה, אי אפשר גם להגיד אם אני סטרייטית או לא
או שכן?
אנונימית
באותו הנושא: