התחברות הרשמה

תשארו בבתים אני מתחננת לא לצאת יש מחבלים בישובים !!

7 באוקטובר 2023, 07:48
מחבליםישוביםישראל    
4 תשובות
כן! גם לא לצאת לצלם!!
טוויטי
ראינו! תשמרו על עצמכם
f
fairy_
באיזה ישוביים
X
X.
שואל השאלה:
אשקלון שדרות ועוטף עזה ^
M
Majia
באותו הנושא:
סגר! אתם תשארו בבית או שתסכנו אותנו?
מה אתם חושבים על הריסת בתי מחבלים?
מה הקטע של הריסת בתי מחבלים?
מה אתם חושבים על זה שהורסים בתים של מחבלים?נמקו
רק אותי זה מעצבן שמפנים מחבלים לבית החולים לאחר שהם דוקרים מישהו והורגים אותו?
אתם תצאו אם חברים בערב ושתגיעו לבית תשארו ערים או לא תצאו ותלכו לישון?
אנשים שחיים באזור י"וש, אתם מפחדים לצאת מהבית בגלל מחבלים?
בעד או נגד: להפסיק הריסת בתי מחבלים
אתם בעד להכריח מחבלים לשתות 10 ליטר של מים בבית אחת ?
אתם בעד/נגד להרוס בתים של מחבלים? ולמה
איך הסוהרת הזאת יכולה לצאת עם מחבל?