5 תשובות
עכשיו הם תוקפים
אבל הכול יהיה בסדר, זה לא גרוע כמו שהיה אתמול בדרום
אבל הכול יהיה בסדר, זה לא גרוע כמו שהיה אתמול בדרום
שואל השאלה:
שמעתי שכל מה שהיה בדרום ובמרכז זאת רק "הכנה" למה שיהיה בצפון ...
שמעתי שכל מה שהיה בדרום ובמרכז זאת רק "הכנה" למה שיהיה בצפון ...
אנונימית
שואל השאלה:
פאק שיט
פאק שיט
אנונימית
לא ידוע
במרכז לא היה הרבה
אבל הם לא יעשו גרוע יותר ממה שבדרום
ואם כן ארצות הברית יבואו, אין מצב שנשאר לבד
וגם אם יש מצב, נביס כמה אויבים שצריך, ניצחנו במלחמת ששת הימים ננצח גם פה, הצבא חזק וכך גם האזרחים, רק צריך שהממשלה תתפקד
אבל הם לא יעשו גרוע יותר ממה שבדרום
ואם כן ארצות הברית יבואו, אין מצב שנשאר לבד
וגם אם יש מצב, נביס כמה אויבים שצריך, ניצחנו במלחמת ששת הימים ננצח גם פה, הצבא חזק וכך גם האזרחים, רק צריך שהממשלה תתפקד
באותו הנושא: